021.321.11.11
0731.321.111
Programare

Plasmolifting

Plasmolifting – regenerare din interior. Cu o pasiune pentru știință și modernism tehnologic, clinica noastră aduce pe piața din România cele mai inovatoare metode stomatologice, pentru proceduri eficiente și lipsite de durere.

Dantura necesită o mare atenție, iar păstrarea ei este influențată de foarte mulți factori. Alimentele dulci, fumatul, băuturile care pătează dinții, înaintarea în vârstă, lipsa de vitamine și calciu sunt câteva din elementele care pot afecta structura dintelui.

Gingiile sunt și ele afectate în timp, iar pentru susținerea danturii, este necesară menținerea acestora cât mai sănătoase.

Pacienții care au suferit intervenții chirugicale la nivelul maxilarului și al gingiilor, cum ar fi implanturile, eliminarea unei măsele sau alte proceduri invazive, se pot bucura acum de o refacere mult mai rapidă datorită plasmoliftingului.

Ce presupune intervenția de plasmolifting?

Urmărind acționarea cu un complex de multivitamine și plasmă tromobocitară injectată în țesuturile moi, tehnica stomatologică grăbește procesul de regenerare, fără să aibă efecte secundare.

Plasmoliftingul – terapie de reintinerire are la bază hormonii de creștere, ce se regăsesc în celulele stem adulte și în sângele periferic.

Întinerirea și refacerea țesutului pielii sunt realizate după injectarea zonei afectate cu o cantitate de plasmă, hrănită cu hormoni de creștere și celule stem. Plasma care ajută la refacerea țesutului este îmbogățită cu vitamine, după recoltarea de sângelui periferic.

Cum a apărut metodă de plasmolifting și cum acționează?

Plasmoliftingul a apărut la inițiativa doctorilor ruși, Renat R. Ahemerov și Roman F. Zarudii, care au folosit PRP techonology (PRP = Platelet Rich Plasma). Procesul de regenerare a țesuturilor este 100% inofensiv pentru corp, deoarece este axat pe folosirea resursele proprii ale organismului.

Terapia cunoscuta si sub numele de terapia vampir susține procesul de regenerare celulară, reglează inflamaţia şi inhibă înmulțirea bacteriilor. Datorită procesului de angiogeneză şi de formare a colagenului, traumatismele, sau rănile care apar în urma leziunilor, dispar rapid, fără să rămână cicatrici.

Totodată, plasmoliftingul previne și apariția bolilor și a microbilor, susținând și sistemul imunitar. Metoda apreciată la nivel mondial, este folosită cu succes în chirurgia estetică, stomatologie, ortopedie, urologie, ginecologie și altele.

În stomatologie, tehnica este aplicată la nivelul țesutului parodonțiului.

Plasma trombocitară injectată este îmbogățită cu vitamine, proteine și enzime, într-o concentrație mărită, pentru a susține procesul de regenerare celulară.

Stomatologii folosesc injectarea locală în zonele afectate:

• La nivelul gingiilor, în alveolele dinților care au fost eliminați,
  • În locul în care a avut loc un implant,
  • În zonele maxilo-faciale ale țesuturilor moi, pe parcursul episoadelor infecțioase și acute sau cronice,
  • În zona osteosintezei sau a membranei fixate,
  • În zonele liftingului sinusal.

Plasma injectată poate acționa atât la nivelul gingiei și al țesutului moale, cât și la întărirea țesutului osos. Prin crearea de capilare, se normalizează procesul de vindecare, prin respirația țesutului și a schimbului de substanțe îmbogățite în vitamine și colagen.

La nivelul maxilarului și al oaselor, plasmoliftingul ajută la întărirea țesutului osos, prin construirea unei matrici de colagen și datorită proteinelor morfogenetice osoase de colagen, care stimulează sistemul imunitar. Datorită ingredientelor 100% organice, injecțiile PRP nu cauzează afecțiuni tumorale, boli și nici nu produc mutații hormonale sau celulare negative.

Totodată plasmoliftingul este o metodă ușor de suportat de organism, fără să existe șansa de a fi respins de corp, sau de a crea alergii.

Ce beneficii aduce tehnica de plasmolifting în medicina dentară?

Pentru că timpul este prețios și sănătatea este pe primul loc, medicii dentiști au vrut să grăbească vindecarea gingivală și osoasă, pentru un proces normal de masticație. În cazul leziunilor locale, a copiilor cu malformații congenitale sau a pacienților vârstnici cu implant sau proteză, injectarea cu plasmă îmbogățită poate fi o oază de sănătate.

Injecțiile acționează local, din interiorul țesutului, fiind mai eficiente ca medicamentele antibacteriene și antiinflamatori, ce afectează deseori sistemul digestiv.

Inflamatiile sunt reduse rapid, într-un mod eficient, permițând o nouă intervenție în zona adiacentă, cum ar fi implanturile asociate.

Pentru ce afecțiuni se folosește metodă de plasmolifting?

Medicii dentiști recomandă injectarile PRP, pacienților cu:

• Afecțiuni ale gingiei: gingivită, alveolită, parodontoză;
  • Implanturi dentare, celor care au suferit extracții sau intervenții chirurgicale la nivelul gingiei și maxilarului;
  • Boli la nivelul parodonțiului (țesutul ce susține dinții);
  • Probleme la forma și structura dinților. Este indicat pacienților care vor să prevină folosirea unui aparat ortodontic;
  • Probleme de regenerarea osoasă;
  • Probleme de refacere tisulară.

Eficient și sigur, plasmoliftingul este ajutorul modern pentru o recuperare rapidă în cazul intervențiilor chirugicale stomatologice. Apelează la Art Implant pentru cele mai performante proceduri dentare și bucură-te de un zâmbet sănătos!